19. Jindřiška KYSILKOVÁ

Paní Jindřiška Kysilková z Havlíčkova Brodu s plnou polní vyrazila vstříc vrcholům vysočinským a od nás má velikou gratulaci!!! Klobouk dolů!

„Vyrazila jsem cyklovandrem s plnou polní, cestou tři bivaky.
1. den: zatím to vypadá optimisticky. Od vlaku ze Žďáru nad Sázavou. Dědkovská hora – Fajtův kopec -Svatá hora – Křivoš – Květnice. Uf, ta mi dala zabrat! Bágly jsem v závěru odhodila a odlehčené kolo tam nějak dotlačila. Bivak před Lomnicí. 95 km.
2. den: Od rána jedu v dešti. Sýkoř (kolo jsem vytlačila na skalky, navigace ukazovala pár metrů od vrcholu, hledat geodetický bod jsem neměla sílu) – Horní Čepí – Maria Laube (před ním přes stezku zátarasy z mohutných padlých stromů) – Zubštejn (tu cestu z údolí Svratky nikomu nepřeju).  Bivak za Olešnicí, dojíždím za husté tmy, je mi zima a nevolno z vyčerpání, málo jsme jedla). Svrateckou hornatinu miluju. S kolem natěžko jednoznačně nejnáročnější etapa. 58 km.
3. den: Slunečno, větrno, chladno. Zelenkův kopec – Horní les – Vítochov – Metodka – Prosíčka. Sjezd lesními cestami a bivak před Borovnicí. 63 km.
4. den: Lucký vrch – rozhl. Terezka – Karlštejn – Devět skal (organizátoři prominou, ale až na vrchol jsem kolo nevyrvala, ono stačilo i to peklo na modré značce z Křižánek) – Zelená hora – Peperek (a mám to za sebou!) – k vlaku do Sázavy. 75 km.
Celkem 291 km, převýšení asi 13 000 metrů (dohromady nahoru i dolů), věřila jsem, že to dokážu, i když v pouhé čtyři dny jízdy jsem nedoufala. Nejsem si jistá, zda jsem to čekala náročnější nebo naopak. V každém případě to byl úžasný zážitek a díky organizátorům za skvěle připravenou akci!“